COPPER

 
- Beside my bed -
 
 
Hej fina ni och trevlig självstädighetsdag! ♥
Brukar ni fira självstädighetsdagen? I min familj har vi alltid haft som tradition att baka pepparkakor den 6 december, så jag ska snart åka över till syster och hänga med henne och barnen, mys! Tidigare idag var det julkortsfotografering som stod på schemat, så att så har min söndag sett ut!
 
Tänkte även visa er en liten glimt från lägenheten igen! Det är så himla svårt att hinna fotografera något den här årstiden när det är mörkt nästan dygnet runt, men imorgon ska jag se till att fota massor av bilder på lägenheten till er! Nu önskar jag er en trevlig kväll! :-)
 
...
 
Hello my beautiful readers and happy Independence Day!
Do you celebrate Independence Day? In my family, we've always had as a tradition to bake gingerbread this day, so I'm actually on my way to my sister's place in a few minutes to hang out with my family! Earlier today I also shot som Christmas pictures, so that's what I've been up to this Sunday.
 
I also thought it was about time to show you some more glimpses of my apartment. It's so hard this time of year to take good pictures, it's always so dark outside.. Tomorrow anyhow, I've planned to take lots of pictures of the apartment to show you guys! Now I gotta go, nice evening everyone ♥
 
 



Kommentarer

Så himmelens snyggt!
Håller med dig om att mörkret ställer till det ordentligt såhär års. TIPS: Lång slutartid, självutlösare och stativ så kommer man långt ;)

Svar: Tusen tack! Jaa, jag vet men lite omöjligt ibland om man vill fotogafera något ovan ifrån x)
sofiasmode.webblogg.se

Ååh, jag får barndomsfeelis av den där krukan.. Mamma har nog nån sån i gömmorna. Här hos mig har jag bakat pepparkakor också, en tradition.

Svar: Haha okej :-) Jaa, trevligt med traditioner!
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar