Leather Skirt & Grey Coat

 
- Last outfit of 2015 -
 
 
Sista outfiten för 2015 hörrni! Det känns sjukt att det imorgon är nytt år, nytt kapitel - igen en gång. Jag har inte planerat in några nyårslöften, har ni? Gamla klassiker är väl de att man ska träna mer eller skippa ohälsosam mat, men det känns lite som ett måste efter allt man ätit under decembermånad, hehe! Hur som helst ska jag spendera kvällen med Viccan, inget festande för min del alltså. Något jag försöker skippa är att inviga årets första dag bakis, usch alltså!
 
Hur som helst, här har ni sista outfiten för det här året. Kjolen är ny och inhandlad på H&M, även så kappan. Har letat efter en snygg grå kappa hur länge som helst och när jag hittade denna var jag helt enkelt tvungen att slå till! Gillar ni denna look? ♥
 
...
 
// The last outfit of 2015 guys! Feels so weird tomorrow's a new year and a new chapter - once again. I haven't planned any new year's resolutions, have you? Old classics are working out and skipping unhealthy food, but that feels like a given after all the food in december, hehe! Anyways, I'm going to spend the night with my friend Viccan, no partying on my part that is. I'm trying to avoid beginning the new year hung over.
 
Anyways, here is the last outfit for this year. The skirt is new, bought at H&M, as well as the coat. I have been looking for a nice grey coat forever, and when I found this one I simply had to buy it! Do you like this look? ♥
 
 
Coat - here  / Skirt - here  / Boots - Here



Kommentarer

Gud vad snyggt! :)

Svar: Tack så mycket söta du :)!
sofiasmode.webblogg.se

nice ooutfit! DEn passar nog många också bra insperation!


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar