FAV

 
- Some of my latest outfits -
 
 
 
Länge sedan jag slog ihop mina outfits! Här är några av mina senaste, har ni någon favorit? Det är allitd lika kul att läsa era åsikter, så skriv gärna och rösta :) Min favorit är nog 1an, 7an och 10an! Nästa vecka ska jag se till att fota massa outfits, och andra bilder också såklart från resan. Ser fram emot det! ♥
 
...
 
// It was a time ago since I posted a "do you have a favorite" post, so it was about time. Here are some of my latest looks, which one is your favorite? I love when you're commenting on my posts, and it's always interesting to see what kind of style you like the most so please do tell me. :) My favorites are number 1,7 and 10! Next week I will shoot a lot of outfits for you, can't wait to show you ! ♥



Kommentarer

1 och 5! :)

8 & 9 är sååå fina!! Gillar hästbilderna lite extra mycket :)

1an, 7an och 9an älskar jag!

10an! Så classy men ändå vardagligt, supersnyggt!

min favorit är femman och sjuan :)

Nr 9 älskar jag! Tyckte det var så mysigt men samtidigt snygg fotat med hästarna! Och nr 5 :)

Nr 9 är min absoluta favorit. Så galet fin du är Sofia! <3

kram

1, 8 och 10 är mina favoriten, dock var alla superfina!


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar