WORK IT - WEBSHOP FAVORITES

 
 
- Bring some colour to your workout -
 
 
 
1. HERE | 2. HERE | 3. HERE | 4. HERE | 5. HERE | 6. HERE | 7. HERE | 8. HERE
 
Trevlig onsdag på er! Vill börja med att tacka för alla fina kommentarer jag fått, och tack till er som kommenterade i det här inlägget, blev väldigt glad! ♥
 
Dags för lite träningsinpo onsdagen till ära. Hur snygga är inte kläderna ovan? Det är lustigt hur jag bär mer neutrala färger till vardags, medan jag mer än gärna bär färggranna träningskläder. Det känns nästan som att det hör till att vara färggrann när man tränar. Nike sneakersana skulle jag mer än gärna klicka hem, funderar starkt på det. De var inte specielt dyra heller! Sportamore har verkligen sjukt bra utbud och rimliga priser, så den sidan är värd att kolla in ifall du känner för att förnya träningsgarderoben nu till hösten :-)
 
...
 
// Happy Wednesday! First of all I just wanted to thank you for all the lovely comments you're writing to me, and a big thank you to all of you who answered my questions in this post!
 
Time for some work out inspiration. How lovely aren't the items above? It's funny how I always prefer to wear more down to earth colours in my outfits, but when it comes to my workout clothes I want them to be colourful. It almost feels like colourful workout clothes benefits the workout. I wouldn't mind having the black sneakens from Nike in my wardrobe, I really would need a pair of those... Sportamore have a lot of nice workout items, for a great price as well if you wanna check it out yourself! :-)



Kommentarer

Tack för tipset, jag har faktiskt tänkt förnya träningsgarderoben lite. :)

Svar: Ingenting, det tycker jag du ska göra :)
sofiasmode.webblogg.se

Träningssaker är sååå kul!! Har själv den supersnygga väskan :D

Svar: Ja håller verkligen med! Och väskan är så fin :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar