WEBSHOP FAVORITES - ON SALE!

 
- Sale favorites of the moment! -
 
1.HERE | 2.HERE | 3.HERE | 4.HERE | 5.HERE | 6.HERE | 7.HERE | 8.HERE | 9.HERE | 10.HERE
 
Jag tvivlar på att någon kotte där ute har missat att reorna börjat. Här är några av mina favoriter. Den röda klänningen är helt perfektion i mina ögon. Älskar skärningen och färgen ♥ Hela rea sortimentet kan ni kolla in här.
 
Godmorgon på er annars! Surprise, surprise regnar det där ute. Jag ska iallafall jobba ikväll så mig gör det inte så mycket! Känns ganska skönt att börja veckan lugnt efter den helgen som varit. Har lite bilder att visa er från lördagen också som kommer upp senare, så glöm inte kika in här då ! ♥
 
 
 
...
 
// I doubt anyone have missed that the sale has started. Here are some of my favorites. The red dress is absolutely perfection in my eyes. Love the cut and color ♥ Check out the whole sale here.

However, good morning to you! Surprise, surprise it's raining today. I'm gonna work so it doesn't boughter me that much. Feels pretty good to start the week easy after the weekend that has been. I still have some photos to showyou from Saturday, so don't forget to check out the blog later ! ♥
 
 
 



Kommentarer

ja beställde just domdär skorna :D


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar