MY HOME

 
- My home right now - 
 
 
Det är inte bara klädmässigt jag är inne i en grå period just nu, hemmet har också fått sin dos. Grått tillsammans med gammal träfärg är så himla snyggt! Igår åkte även julbelysningen fram, så nu är både julstjärnan och ljusstaken på plats och bidrar med lite extra mysfaktor till lägenheten! Resten av julpyntet tar jag itu med närmare jul. Nu ska jag njuta av det dåliga vädret, skönt att mysa ner sig bland filtar och ljus nu när regnet öser ner där ute. ♥
 
...
 
// It's not just my clothing that is going through a grey period right now, my home has also had it's fair share of the color. Grey together with old wooden color is so incredibly beautiful! Yesterday all the christmas lighting was pulled out as well, so now both the star and the candelabra are in place shedding some extra coziness to the appartment! The rest of the christmas decoration will be brought out closer to christmas. Now I will enjoy the gloomy weather, it is so nice to bury yourself in blankets with a few candles lit when it's pouring down outside.
 
 



Kommentarer

Gud va fint du bor! Du får mer än gärna dela med dig av fler bilder :D Love it!

Svar: Absolut ska jag dela med mig av fler bilder!:) Och tack så mycket <3
sofiasmode.webblogg.se

Ditt hem ser ju jättefint ut!

Svar: Tack så mycket! :)
sofiasmode.webblogg.se

Så otroligt fint! :)

Jättefint :)

Vilket fint hem du har!

Men grått är vackert! Och jag äääälskar inredning :)

otroligt vackra bilder

åh vad fint du har det!

Gud så vackert! Var har du hittat den fina trälådan? Älskar den här stilen på inredning.

Men wow, vad fint du har det!! Det ser underbart ut :)

Oj wow vad fint! Är en riktigt inrednings-nörd själv och det är itne så ofta jag ser sånna här inlägg mer än att jag själv behöver hitta dem! Blev jätteglad när jag såg det! Underbara bilder, riktigt snyggt!

vad fint du har! dela gärna med dig av fler bilder av hemmet! det skulle vara roligt att se :)

vad mysigt du har! jättefint:)

Wow, vad fint du har det! I'm in love!

snyggt!

Så fint :)

men wow vilket hem! inte förvånad dock, du har ju smak. haha

Så fint det blev! Längtar tills man hittar en lägenhet att inreda!! :3

Åh så himla snyggt!

Oh! I love it- the colors are so cool & winter-esque. Great style <3

Gud så fint :D

Vilken tjusig ljusstake:))

Åh vad fint :)

galet fint!!

Åh vad fint du bor! :D

Åh, du bor jättefint!<3

Grått är jättesnyggt! försööökt att hålla mig till det några gånger men inte så duktig.

Men så fint du har det!! UNDERBART!

En skön dag önskar jag dig!

Supermysigt! :)

Så fint!

va fint du har tjejen :)

Så fint och mysigt du har det. Är också inne i en grå period, så snyggt!

Åh, så himla mysigt!! Älskar hur du inrett med fårskinnen och allt! :-D Här åker julpyntet upp imorgon. Känns så skumt med julpynt här bland palmerna men jisses vad jag längtar!

Åå vad underbart! :D

Så utrolig koselig!:D

Åh så fint! Vill blanda drivved och grått i mängder just nu :')

Så fint du har det!!!

Åh vad mysigt! :)

Vilket inspirerande hem du har! Tack för att du delar med dig.
Kram

Åh men så fint :)

Jättesnyggt! Grått är en väldigt fin färg!

Snyggt! Älskar grått!

Men åhh dröm!! <3

T.o.m den obäddade sängen är vacker ☺

snyggt

Härliga bilder! :)

Åh vad mysigt! :D

Men gud vad fint och mysigt det ser ut! :D

Men gud vad mysigt!

Så fint du har det!

Håller verkligen med dig om att det blir så fint med grått och träfärg! Så himla fint du har det! :)

Svar: Tack så hemskt mycket snälla du :)
sofiasmode.webblogg.se

Så mycket fint! :)

Svar: Tack så mycket !:)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar