MEET MY NIECE

 
 - My little niece - 
 
 
 
Så idag var det 1-års fotografering som gällde, och nu sitter jag och går igenom lite bilder. Tog dock en snabb paus och åkte ut till föräldrarna för att tömma deras kylskåp, haha. Att jag har en stor passion för fotografering kanske kommer fram litegrann i bloggen, men det är verkligen något jag älskar att syssla med. Därför tänkte jag att jag lika bra kan dela med mig av lite bilder från idag. Visst är hon söt, den där lilla Moa, min söta systerdotter. ♥
 
 
 
 
...
 
// So, today me and my niece had a photoshoot, and right now I'm looking through the pictures. I had a quick break to go see my parents and their fridge, haha. My passion for photography might be something that becomes apparent through the blog, but it is something I truly love to do. That is why I thought I might as well share some of the pictures I snapped earlier today. Such a sweet girl, that Moa, my lovely little niece. ♥
 
 



Kommentarer

Oj vad fina bilder på en mycket söt tjej! :) Du är duktig både på att stå framför och bakom kameran!

Svar: tacktack! Tycker dock inte det är så hemskt svårt att få till fina bilder när motivet är så sött som det är , haha :)
sofiasmode.webblogg.se

Så söt! fina bilder!

Jätte bra fotograferat! Ljuset kommer in så snyggt på gullungen!
/Kitty

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar