LATELY ON INSTAGRAM

 
 
- Don't forget to follow... -
 
 
 
Hej på er! Varit lite kass uppdatering de senaste dagarna men förkylningen vill inte släppa. Orkar inte vara sjuk. Har dock tillbringat dagen i Åbo med familjen och inhandlat lite nya fina grejjer till lägenheten, bl.a. ett nytt asfint skrivbord! Medan jag fortfarande har någon energi i kroppen (sov hela vägen hem) så ska jag försöka städa här hemma och skruva ihop bordet. Under tiden tycker jag ni ska följa mig på instagram där jag dagligen uppdaterar med lite vardagspics. ♥
 
...
 
// Hello peeps! I'm so sorry for the bad update but this cold is really getting on my nerves. I really hate it! Although I'm not completely on top right now I decided to spend this saturday in Turku with my family. Bought some new stuff for the apartment that I can't wait to show you! Now it's time to take care of the apartment and clean up a bit here while I'm still having the energy to do anything at all ( slept int he car the whole way home ). I hope you don't forget to follow me on instagram for daily updates ♥



Kommentarer

fina bilder!

Ooh no, krya på dig hörrudu! Aldrig kul att vara sjuk.

Svar: Tack ska du ha, försöker :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar