MAKEOVER BEFORE/AFTER

 
 
- New in for the apartment -
 
 
Den här pallen fyndade jag second hand förra söndagen. Visst, den var kanske inte i toppenskick men jag såg definitivt potential och var säker på att jag på något sätt kunde fixa upp den för användning i hemmet. Sagt och gjort skrubbade jag bort fläckar och rengjorde den samt böt ut tyget på själva sittdelen och knapparna. Jag hade ett grått tyg som inte kom till någon användning här hemma som jag sedan använde till pallen. Det krångligaste var väl att fixa om knapparna i stolen, men med lite envishet brukar det mesta fixa sig.
 
 
 
 
Nu används den framför sängen i sovrummet, bredvid min nyinhandlade korg jag köpte från Popana för inte så länge sedan. Någon av mina läsare i trakten som besökt Popana? Om inte tycker jag ni ska göra det, det finns verkligen så himla mycket mysigt till hemmet där! Vad tycker ni om resultatet? Själv är jag supernöjd! ♥
 
...
 
// Last Sunday I bought this stool second hand. Sure, it wasn't in any top condition, but I definitely saw some potential and was sure that I could somehow make it look much better and put it to use in my home. Said and done, I cleaned it up from stains and changed the fabric on the seat and the buttons. I had some grey fabric at home that got put to use! The hardest part was really just changing the buttons, but a little persistence always tend to fix it. I decided to put it in front of the bed in my bedroom, next to my basket I bought not too long ago from Popana. Has any of my readers been there? If not, you really should pay a little visit to that store. They have so much beautiful things for the apartment! However, what do you think about the result? ♥



Kommentarer

Blev riktigt snyggt !

Verkligen snyggt! :)

oooh, händig är du med ;) blev ju riktigt fint!

Sofia du är duktig. Mångsysslare! Fint resultat.

Vilken skillnad! Riktigt snyggt!

Supersnygg förvandling :) Riktigt fint blev det, tummen upp!

Så snyggt det blev!

Åh, så fint!

Jättefin :)

Aaalltså shit vad snygg den blev!! :)

Svar: Tack så mycket !:)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar