Sunday Inspo

 
- What's on my mind right now - 
 
 
Trevlig söndag kväll! Min inspo har varit lite dålig på senare tid så bestämde mig för att samla ihop ett kollage i hopp om att få lite inspiration - vilket jag även fick! Pinterest är verkligen grymt till just det. Jag har spenderat den här söndagen med att slöa, men bestämde mig ändå för att gå ut på en pw nu under kvällen och det var verkligen välbehövligt och så skönt! Hoppas ni också haft en skön söndag och helg. Är ni sugna på att veta hur jobbet gick tycker jag ni ska kika in mitt företagskonto på instagram ( SofiaStylist_ ) eller helt enkelt klicka här för er som inte har ett konto . Japp, lägg SofiaStylist på minnet framöver! Mer info kommer ;-)
 
...
 
// I hope you all are having a lovely sunday! My inspo have been really bad lately so I decided to browse through Pinterest to get some inspiration and it's pretty safe to say that I got lots of it! I love Pinterest and all the great ideas and pictures you can find there. I've been so lazy this sunday doing nothing, however I decided to go out for a powerwalk and that was exactly what I needed, loved it! If you are interesting in knowing how my styling work turned out yesterday and the result of it I recommend you to go check out Sofiastylist_ on instagram, or just click here if you don't have an account. ♥
 
 
 



Kommentarer

Perfekta naglarna det där! härligt med inspoboost :)


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar