Perfect Dusty Pink Sweater

 
- My favorite sweater for fall -
 
 
Första officiella höstlooken nästan, eller vad tycker ni? Älskar den här rosa färgen, så himla mysig! Gillar även knytdetaljen väldigt mycket. Nedan hittar ni iallafall länkar till de olika plaggen.
 
Måndag idag och ny vecka. Regnet öser ner så jag ska faktist ta itu med min garderob tänkte jag! Alltså påriktigt göra mig av med ALLT jag inte går med eller har gått med under en längre tid. Jag har allt för mycket kläder och det i sin tur leder till att jag alltid har problem när jag ska klä på mig. Ironiskt eller hur? Jag vill därmed alltså ha en städad garderob, men plagg jag kan matcha med varandra och som funkar mig om min stil. Den där lite tuffa feminina stilen jag skrev om tidigare... Jag håller er uppdaterade! ♥
 
...
 
// The first official fall look, almost, or what do you think? Love this pink color, so damn cozy! I also really like the details on the sweater. Below you'll find the links to all the garments.
 
Monday today and a new week. The rain is pouring down here and I will actually get started with cleaning out my closet! Like, really try to get rid of ALL the stuff I never wear or havent worn for the longest time. I have way too much clothes and that in turn leads to problems when I try to get dressed. Oh the irony. I thus want to have a tidy closet, but stuff I can match and that fit my style. That tough, feminine look I wrote about earlier... I'll keep you updated!
 
 
- SHOP MY STYLE -
 
Credit&Adlinks: Sweater - Sold out! ( Same in grey here ) / Bag - Old from Nelly ( similar here ) / Shoes - here / Hat - H&M ( similar here ) / Jeans - Levi's ( similar here ) / Belt - Old from Ginatricot ( similar here )
 
 



Kommentarer

Vilken fin tröja.

Svar: tack ska du ha, vad snäll du är :)
sofiasmode.webblogg.se

Tröjan ser verkligen mysig ut. :)

Svar: jaa, det är den verkligen. Gillar också färgen supermycket :)
sofiasmode.webblogg.se

Alltså huuuur snygg outfit?! Älskar färgerna! :)

Svar: Wow supertack! Vad glad jag blir :)
sofiasmode.webblogg.se

Snyggt! O superfina bilder som alltid! :D Vem har du som fotograf? :)

Svar: Tusen tack! SÅ kul att höra :) oftast är det bara den jag umgås med som får ta bilderna som typ vän/pojkvän :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar