Treat Yourself

 
- Those beautiful spa moments..-
 
 
Om det är något Estland är känd för så är det ju alla härliga skönhetsgrejer och produkter som finns där. Det hade öppnat en ny butik på gågatan i Pärnu med massor av skönhetsprylar för hår och hud, samt makeuper och andra tillbehöv när det kommer till makeup och hår. Gissa omjag var som ett litet barn i en godisbutik! Kom iallafall ut med en hårinpackning, ekologiskt shampo och balsam, hårolja, balsammousse, nagellack i de härligaste färgerna ( bild på dem kommer senare! ) , ansiktspeeling, ansiktsmask och ansiktskräm. Nöjd tjej minst sagt. Jag har aldrig provat ekologiska produkter för håret innan men jag är totalt såld! Jag har aldrig haft så mjukt och härligt hår innan, så ångrar i efterhand att jag inte köpte med mig ett helt lager hem. Märket på hårprodukterna var iallafall O'herbal och jag har letat som en tok för att ta reda på om de är djurtestade men all information jag hittat hittils tyder på att de inte är det. Om någon av er vet får ni gärna hojta till! ♥
 
...
 
// If there is anything that Estonia is really known for, it is beauty things and products it offers. There was a recently opened store adjacent to the the pedestrian street in Pärnu with lots of beaty products  for hair, skin, make up and other related products. Guess who was like a child in a candy store! I carried a hairmask, organic shampoo and conditioner, a hairoil, conditionermousse, beautiful nailpolishes ( I will write a post about them later ), a face mask, face scrub and last but not least a moisturiser out the door. Happy girl, to say the least. I've never tried eco friendly hair products before but I'm convinced! I have never had hair so soft before, so in retrospect I regret not buying more. The brand is in any case O'herbal and I've been looking like crazy to find out if they are cruelty free, but so far everything points to them not testing their products on animals. If any of you know, please let me know! ♥
 
 
 
 
 



Kommentarer

Härliga bilder, as always. ;)

Svar: Tack! Jag blir alltid lika glad av dina kommentarer :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar