All Cozied Up In A Onesie

 
- In collaboration with Hunkemöller - 
 
 
Chilly winterdays requires a varm and cozy onesie, right? This one is my absolute favorite since I'm always freezing. It's soft, warm and not to forget really cute looking. Hunkemöller really knows how to make the perfect pieces for any occasion when it comes to homewear. I hope you haven't missed out on their latest beautiful collection of nightwear either? If that's the case you really should check it out right away! However, the onesie I'm wearing comes in different colours and can be found here
 
Now I wish you all a lovely ( and really cozy ) friday ♥
 
...
 
// Under kyliga vinterdagar behövs verkligen en varm och mysig dräkt att dra på sig när det är dags för hemmamys, eller hur? Jag har redan hittat min favorit eftersom jag alltid fryser. Förutom att den är underbart söt är den även mjuk och varm. Hunkemöller vet verkligen vad som behövs för att man ska känna sig fin när det är dags för mys hemma. Jag hoppas att ni inte missat deras vackra kollektion av nattkläder heller? Om så är fallet tycker jag ni ska spana in den direkt! Hur som helst, dräkten jag bär i bilderna finns i olika färger och hittas här
 
Nu önskar jag er en riktigt härligt ( och mysig ) fredagkväll ♥
 
 



Kommentarer

Ååh, sicka mysiga bilder! Vilken gosig katt... 😍

Svar: Tack ! Ja visst är hon fin 😍
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar