Highlights of 2016 #1

 
It's time to do a little recap of my year! This year has been great in so many ways, but I'm sure 2017 has a lot to offer too. Here's however a couple of highlights from this year.
 
// Det är dags för mig att göra en liten genomgång av 2016! Det här året har varit fantastiskt på så många sätt, men jag är säker på att 2017 har en hel del att erbjuda. Här är hur som helst några höjdpunkter från det gångna året.
 
January
I did a fun collab with Isadora and their new spring collection! / Jag gjorde ett roligt samarbete med Isadoras nya vårkollektion!
The weather was magical during January with lots of snow and sun. Happy girl! / Vädret var magiskt under Januari med massor av snö och sol.
I often ate my breakfast in bed... / Jag tillbringade många morgnar med frukost på sängen..
 
February
I didn't do much in february. By that time I was so excited for Marsch that I sort of forgot to think about doing anything at all this month, haha. // Jag gjorde faktist inte så hemskt mycker under Februari. Jag väntade bara så sjukt mycket på Mars att jag liksom glömde bort att göra något den här månaden, haha. 
On Valentine's day however I got a little surprise from Belgium! / På Alla hjärtans dag fick jag dock en liten överraskning från Belgien!
 I also did a collab with Lumene! / Jag gjorde också ett samarbete med Lumene.
 
 Marsch
I celebrated my birthday in Paris! ♥ / Jag firade min födelsedag i Paris ♥
After a couple of days in Paris I went to Brussels. / Efter några dagar där bar det av till Bryssel.
 
April
April went by so fast! Here a picture from a blogevent. / Aprilmånad gick förbi sjukt snabbt. Här är iallafall en bild från ett bloggevent i Lindex.
I drank a lot of smoothies and worked out a lot this month... / Jag drack en hel del smoothien och tränade den här månaden...
..and updated my blog with real spring outfits of course. / ... och uppdaterade bloggen med våriga outfits.
 
May
I started my own business and I'm now working fulltime as a blogger/makeupartist/hairstylist and photographer! / I Maj startade jag mitt egna företag och idag jobbar jag fulltid som bloggare/makeupartist/hårstylist och fotograf!

I also did a lot of fun collabs this month! / Den här månaden hade jag också en hel del roliga samarbeten!
I spend a lot of time decorating my apartment too! / Jag fixade och dekorerade i lägenheten också en hel del!
In May I did a fun project with E/S design. / I Maj gjorde jag ett roligt projekt tillsammans med E/S design.
 
The next part will come up tomorrow, so stay tuned for the rest of my year! ♥/ Nästa del kommer upp imorgon, så håll utkik för följande del av mitt år ♥



Kommentarer

Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar