It's Beginnig...

 
- ...To Look A Lot Like Christmas -
 
 
 
 The fourth candle is lit in the advent wreath and the christmas spirit is starting to show. Yesterday I spent the whole day (and evening) shopping for those last christmas gifts. This year I've been early in buying all the presents, most of them already in october. Today I've spent my sunday wrapping them all and every time it's such a delight. Sure, some were wrapped at the store, which is pretty nice too. As much as I like wrapping gifts, it's not my forté, and sometimes it's better to let the professionals do it ;-) 
 
...
 
// Det fjärde ljuset är tänt i adventsljusstaken och julkänslorna börjar smyga sig på ordentligt. Gårdagen tillbringades i Åbo med heldags ( och kvälls ) shopping för att få tag på de sista julklapparna. Själv har jag däremot varit ute i god tid i år och hade alla julklappar på det klara redan i oktober. Idag har jag tillbringat söndagen med att packa in dem alla vilket är lika kul varje gång. Vissa packeterades redan in i butik vilket förstås är ganska skönt det också, jag gillar att slå in presenter trots att det kanske inte är min starka sida så ibland låter jag proffsen sköta det ;-)
 



Kommentarer

Åh vilka mysiga och juliga bilder :D

Svar: Tusen tack vad glad jag blir att höra det 😘
sofiasmode.webblogg.se

Samma här! För mig är själva paketeringen halva nöjet! :D
/Kitty

Svar: Haha ja och jag tror inte vi är de enda som känner så ;) :)
sofiasmode.webblogg.se

Så himla mysigt!

Svar: Jaa verkligen :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar