Details

 
- Focus on the details - 
 
 
Gokväll kära ni! Här kommer några detaljbilder från mina senaste looks, har ni någon favorit? Jag gillar mina nya sandaler.. Men det visste ni väl säkert redan ;) Jag har haft en fantastisk helg med massor av häng med min fina vän OCH hör och häpna, skaffat snapchat. Tror jag typ är sist i världen med det, men bättre sent än aldrig, haha! Eller iofs har jag haft det en tid redan, men verkligen fattat noll. Nu överanvänder jag typ det och älskar alla filters ( specielt den med hundöronen, min favvo! ). 
 
Hur som helst, har massor av bilder att ta tag i efter helgens fotograferingar. Vill få undan allt jobb innan Amsterdamresan som närmar sig med stormsteg ♥
 
 

...
 
// Good evening peeps! Here are some detailpics from my latest looks, do you have a favorite? I really love my new sandals... But I'm pretty sure you already knew that ;) I've had an amazing weekend with my lovely friend AND I have started to use snapchat. I'm probably the last person in the world using snapchat, but better late than never, right?;) Now I'm totally obsessed and use it all the time ( love all the filters, especially the one with the dog, my favorite for sure! )
 
Anyways, I have tons of pictures to edit after all the shoots from the weekend so I better get to work. I wanna get it all done before my trip to Amsterdam ♥



Kommentarer

Fantastiska bilder Sofia! :)

Svar: Tack så hemskt mycket!:)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar