FAV

 
 
 
- Got yourself a favorite? -
 
 
Här är några utav mina senaste outfits! Har du någon favorit ? Jag gillar nummer 2 och 7 lite extra mycket! Känns så härligt att kunna bjuda på riktiga sommaroutfits i färgglada och fräscha plagg. Det är definitivt det jag gillar allra mest med sommaren, att kunna klä sig så mycket snyggare än under vintern då målet mest är att överleva kylan oavsett hur man ser ut ;)
 
...
 
// Here are my latest outfits! Got yourself a favorite? I really like number 2 and 7! It's so lovely to finally be able to post beautiful and colourful outfits here on the blog. One thing I sure love about summer is being able to dress up much more in cool outfits, in comparison to winter when the only thing in mind when getting dressed is to survive the cold ;)
 
 



Kommentarer

5 utan tvekan :D

Jag gillar helt klart den första allra bäst. Har till och med bloggat om den outfiten. Tyckte den var sjukt snygg! :D Givetvis har jag länkat till din blogg. ♡

Svar: Tack tack tack<3 Vad snäll du är, såg inlägget :)
sofiasmode.webblogg.se

nummer 6! :)

Alla är så fina! :) och jag tycker du passar så bra i gröna färger! <3

Svar: Tack snälla! Vad kul att höra :) Ja grönt är nog definitivt en favoritfärg just nu!:)
sofiasmode.webblogg.se

Tyckte alla var riktigt fina, speciellt 7. Måste bara säga att jag gillar att du får alla outfits att se riktigt bra ut utan klackar. Känns som dem flesta outfitbilderna man ser på nätet innehåller klackar, gärna väldigt höga. Vilket gör att jag blir lite nere då jag inte kan ha klackar pga skada. Så dessa bilder gör mig riktigt glad och peppad att få till snygga outfits utan höga klackar!

Svar: Men TACK!<3 Vad roligt att höra och så glad jag blir att jag kan inspirera! Superkul att du gillar min stil, hoppas du får en underbar fortsättning på denna söndag :) Kramar!
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar