Rusty Red & Nude Tones

 
- Rusty red and nude -
 
 
Sandals - Here / Dress - old from H&M  
Pictures by Victoria Bäckman
 
Godmorgon! Dags för en ny outfit där jag visar min första look hur jag matchar mina nya sandaler. Drog på mig den här gamla klänningen som jag hittade på vinden för ett tag sedan. Visst är den fin? Jag gillar färgen speciellt mycket. Tycker att nude och rostrött är så himla fina tillsammans. För en mer vardaglig outfit kan man ju alltid slänga på jeansvästen, men tycker att den här looken passar minst lika bra till fest :)
 
Nu ska jag börja förbereda mig. Jag har några fotograferingar idag som ska bockas av och det ska bli så himla kul! ♥
 
...
 
// Good morning peeps! Time for a new outfit and in this one I chose to wear my new pair of sandals! I found this old dress a couple of days ago and decided to wear it together with my new sandals. I just love the combination of rusty red together with nude tones. ♥
 
Now I have to get this day started, I have a couple of photoshoots today and I'm so excited! ♥
 
*This post contains adlinks
 
 
 
 



Kommentarer

snyggt! Jättefin klänning verkligen :)

Svar: Tack så mycket, gillar också den, speciellt färgen :)
sofiasmode.webblogg.se

Men finis då :) Och jättesnygg outfit, älskar färgen på klänningen!

Svar: Tack tack tack snälla du, vad glad jag blir :)
sofiasmode.webblogg.se

Den klänningen framhävde verkligen dina former, så snygg och färgen klär dig med :D

Svar: Wow, vilken komplimang! tack så hemskt mycket fina du!<3
sofiasmode.webblogg.se

Super snygg! Och fantastisk foto-location!

Svar: Tack så mycket, jaa jag älskar det gråa!:)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar