It's a Wrap!

 
- Busy with doing what I love - 
 
 
Godmorgon på er! Här har det ekat tomt men nu ska det bli ändring på det. Jag har haft så fullt upp med lägenhetsfix och jobb att det funnits noll tid till något annat. Nu är dock lägenheten klar ( för den här gången, antar att det snart kommer nya projekt igen ;) ) så jag har lite bilder att visa er, det blev verkligen så fint!
 
Men först ut är lite bilder från en fotografering som ägde rum tidigare i veckan. Duktiga Elin som driver E/S Design kontaktade mig om jag ville fotografera hennes klänningar och jag tvekade inte en sekund - så himla roligt! Så här får ni några bilder på vad komma skall, de "riktiga bilderna" får ni i ett senare skede. Modellen under dagen var fina Sandra Wikman, Elin stod för klänningarna och jag för makeup,hår och fotografering -  ett riktigt dream team! ♥
 
...
 
// Good morning peeps! The update has been so bad lately but I have had so much work to do while decorating the apartment so I literally have had zero time for posting any blogposts here. The apartment is now all ready ( at least for now, I'm pretty sure new projects are on their way soon ;) ) so I have a couple of pictures to show you of the result.
 
But now to the point of this post. Earlier this week I had a photoshoot booked. Elin who runs E/S design contacted me if I wanted to shoot some pictures for her website and of course I said yes! So here are a couple of pictures from the shoot, I will show you "the real ones" later. Beautiful Sandra Wikman was the model, Elin the designer of all the beautiful dresses and my work was to take care of makeup, hair and photography - a real dream team! ♥
 
 
 



Kommentarer

Så himla fina bilder! :)

Svar: Tack snälla du !:)
sofiasmode.webblogg.se

Men vilket braigt team! ser såå fint ut! skulle också vilja pyssla med sånt där :)

Svar: Ja verkligen! Och tack så mycket! Är så himla glad att jag tog steget och startade eget, att verkligen ha möjligheten att arbeta med det man brinner för är det bästa som finns! <3
sofiasmode.webblogg.se

Wow vilka bilder. Och vilka klänningar!!

Svar: Tack så mycket, och jaa klänningarna är fantastiska. :)
sofiasmode.webblogg.se

Blir roligt att se alla bilder som kommer till webbshoppen! :) Hade varit roligt att vara med å se på när ni jobbade :)

Svar: Jaa jag väntar också, haha :) Jaa det var verkligen toppendag!
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar