Back In Stock

 
- My everyday look when it's chilly -
 
 
And then snow came and winter with it. I din't think I'd be so delighted by it, but when I look out the window and see a white landscape I can't but feel a little happier inside. It feels like the feeling you get as a kid when the first snow falls still bubbles a little inside you. Because if anything had you overcome by joy as a kid, it was when mom came into your room, pulled up the curtain and you saw a wintery wonderland and you just wanted to pull your overalls over your pyjamas to go out to play and roll around in the snow. Now when I'm older I enjoy snow a teeny tiny bit more at a distance, inside with a cup of coffee in my hand ;-)
 
These picture were anyhow taken earlier this week, but I'd like to tip you guys of this awesome coat once more. It's been out for a while but is back in stock now. It's without a doubt the best purchase this season which makes me feel stylish in everyday situations, not to mention warm! ♥
 
...
 
// Och så kom vinter och snö. Jag trodde inte att jag skulle vara så förtjust över det hela, men när jag tittar ut genom fönstret och ser ett vitt landskap framför mig kan jag inget annat än att bli lite glad inombords. Det känns som känslan jag fick som liten när första snön kom fortfarande bubblar inom mig litegrann. För om det var något man blev överlycklig av som liten, så var det ju när mamma kom in i rummet, drog upp gardinen och man såg ett vinterklätt landskap och bara ville dra på halaren över pyjamasen och springa ut och rulla sig i snön. Nu på äldre dagar njuter jag kanske liite mer av snön på avstånd, inomhus och med en kopp kaffe i handen ;-)
 
De här bilderna togs hur som helst tidigare i veckan, men jag vill passa på att tipsa er om den här ljuvliga kappan än en gång. Den har varit slutsåld en tid men har äntligen kommit in i lager igen. Mitt absolut bästa köp den här säsongen som gör att jag känner mig både vardagsfin, stilig och inte för att glömma, varm! ♥
 
 
- SHOP MY STYLE -
 
Credit&Adlinks: Coat - Here
Sweater - H&M ( here )
Slacks - H&M ( here )
Shoes - Here ( Can also be found in black/white )
Bag - Old from Nelly
 

You May Also like:
 



Kommentarer

Those shoes :3

Sv: Det var så lite så! Kommer säkert inte vara sista gången du får synas på min blogg. :3 Diggar din stil!

Svar: Tack <3
sofiasmode.webblogg.se

Den jackan är så fin! :)

Svar: Jaa eller hur! Och sååå mysig! <3 :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar