Casual in Grey

 
- it's all about the layers -
 
Good evening babes! I've been shooting a fun collab today that I'm pretty sure you will like! Later this week I will throw a little giveaway here on the blog that you just don't wanna miss out on. Here's however yesterday's outfit. Lots of grey layers but I like it! The weather was amazing so we shot these pics down by the water. Do you like this look? The knitted dress is new and the same one as I wore during my interview. It's just perfect for winter, so cozy and warm ♥
 
...
 
Gokväll på er vänner! Jag har fotat för ett kommande samarbete idag som jag är säker på att ni kommer att gilla! Senare under veckan kommer jag därför att lotta ut ett härligt paket, perfekt till jul, så glöm inte att hålla koll här på bloggen! Hur som helst, här är gårdagens look. Vädret var fantastiskt så vi bestämde oss för att fota nere vid vattnet. Gillar ni den här looken? Den stickade klänningen är ny och samma som jag bar under min intervju förra veckan. Älskar verkligen den här klänningen, så mysig och varm, perfekt nu till vintern ♥
 
 - SHOP MY STYLE - 
 
Credit&Adlinks: Coat - Here
Knitted dress - Here 
Jeans - Old ( find similar here )
Beanie - Bought in Paris ( similar here )



Kommentarer

Vem är fotografen bakom dina outfits?

Svar: Det är pojkvännen som ställer upp snäll som han är :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar