Keepin' it Simple with a Twist

 
- Faux fur & Captain's hat - 
 
 
Hope you're all having a great monday! I want to start by saying thank you to all you guys who voted for my blog for GALAN2016, who supported and motivated me, and who kept your fingers crossed for me. You guys are awesome and it means so much. I didn't get first prize but I still feel as if I've won. Having you guys confirm that you like my blog enough for it to be nominated twice in a row is more than enough for me, and now it's time to focus on bigger and better things ♥
 
I have been working with different collabs all sunday long and today, and I think you guys will like them. I still want to point out that I'm very picky with whom I work, what I represent and that I would never let my opinion be bought by commercial interests. On thursday I will be interviewed about questions just like those for a fun project and I think it's important that you guys also know where I stand on these issues! Anyways, here's a new outfit :-)
 
...
 
// Trevlig måndag kära ni! Jag vill börja med att tacka alla som röstat på min blogg inför GALAN2016, som stöttat och peppat mig och som hållit tummarna, ni är så otroligt fina och det betyder så mycket. Jag kammade inte hem huvudvinsten men känner ändå att jag vann. Att få bekräftat att ni tycker om min blogg så pass mycket att den varit nominerad ( två år i rad!) räcker gått och väl för mig men nu är det dags för mig att fokusera på större saker ♥
 
Jag har jobbat med kommande samarbeten hela söndagen och idag och jag tror ni kommer gilla dem. Jag vill ändå påpeka att jag är väldigt noga med vem jag samarbetar med, vad jag representerar och att jag inte låter min åsikt köpas för pengar. På torsdagen kommer jag att intervjuas angående just liknande frågor inför ett roligt projekt och jag tycker att det är viktigt att även ni vet hur jag ser på detta! Här kommer iallafall en ny outfit :-)
 
 
 
- SHOP MY STYLE - 
 
Credit&Adlinks: Sweater - Old from Ginatricor ( similar here )
Jeans - H&M
Coat - Lindex ( similar here )
Captain's hat - H&M ( similar here )
 
 



Kommentarer

Jag tycker också att du är en vinnare! Jag har alltid älskat din blogg och inspirerats massor! <3

Svar: Tack så hemskt mycket, kul att höra och grattis till vinsten! :)
sofiasmode.webblogg.se

Snyggt snyggt och kul med bra samarbeten!:)

Svar: Tack så hemskt mycket, vad glad jag blir! :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar