YOU DID IT! ♥

 
 
Ni är helt fantastiska! Ni anar inte hur chockad jag blev när jag såg att jag blivit nominerad som årets skönhets/modeblogg. Jag tror jag stirrade på bilden en halv minut innan jag förstod vad det var jag egentligen såg. Jag hade absolut inga förväntningar men blev så himla glad. Att få vara nominerad är så stort för mig ska ni veta. Bloggen är en del av mig och har varit det i snart 10 år ( sjukt hur fort tiden går ) och att få bli uppmärksammad på det här sättet är så mäktigt. Jag står mot två sjukt duktiga andra bloggare, så oavsett om jag vinner eller ej ska jag se till att fortsätta leverera, utvecklas och inspirera. Förhoppningsvis hänger ni med här under tiden ♥
 
Tack än en gång för att ni tror på mig och visar uppskattning. Kammar jag hem priset är det inte bara jag som vunnit utan även ni, med era peppande kommentarer och stöttande ord och som klickat in er här genom åren som delar vinsten med mig.
Ni är GULD!
 
Ni hittar röstningsblanketten här.

...

// You guys are fantastic! You have no idea how surprised I was when I saw that I had been nominated for beauty/fashion blog of the year. I kept staring at the screen for half a minute before I realized what it actually said. I had no expectations what so ever, but it made me incredibly happy. To be nominated is a big deal for me, just so you know. The blog has been a part of me for close to 10 years ( time passes so fast ) and to be acknowledged like this is so amazing. I'm up against two insanely good bloggers, so regardless of how this ends, if I win or loose, I will keep delivering, evolving and inspiring. Hopefully you'll tag along ♥

Once again, thank you for believing in me and for showing your appreciation. If I get this price I'm not winning alone, you guys are winning with me with all your encouraging comments and supportive words. You guys who have clicked your way here throughout the years will share my win.
You guys are gold!
 
You can find the form here.
 
 
 
 



Kommentarer

Du e så duktig! Det var ju en självklarhet att du skulle bli nominerad igen, tycker jag! :) Stort lycka till!

Svar: Tack,tack och detsamma! Önskar dig också lycka till :)
sofiasmode.webblogg.se

Jag nominerade dig tidigare och var väldigt glad av att se dig där som en av tre finalister. :)

Svar: Tusen tack vad snäll du är, blir så glad ska du veta <3
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar