ALWAYS BE HAPPY

 
Ofta får jag frågan vad som inspirerar mig till mina outfits och väldigt ofta är svaret humöret, årstiden och vardagen runt en. Även i den här looken inspirerades jag av påsken, i min fina jacka som ger lite kycklingvibbar om jag får säga det själv. Men den är fin, man blir glad av den och den passar utmärkt att slänga över axlarna de dagar som det inte är för kallt ute. För att fortsätta på spåret att sprida lite vardagsgläjde valde jag min nya t-skjorta med den fina texten "Always be happy". Ett fint ordspråk att gå efter känner jag. Nu ska jag svira om, ikväll ska det grillas och så har jag hört att det visst är några små påskhäxor påväg hit :-)
 
// I often get the question what inspires me and my outfits and many times the answer is my mood, the time of year and everyday life. This look too was inspired by easter, my awesome coat that gives chickeny vibes if I may say so myself. But it is pretty, it makes people happy and it is perfect to put on if it's not too cold outside. To be consistent with the everyday happiness theme I put on my t-shirt with the text "Always be happy". A nice little message there. Now I'll get dressed and tonight there will be some barbeque and rumor has it some easter bunnies are on their way over :-)
 
Coat - Mango // Jeans - Lindex // T-shirt - H&M // Bag - Lindex
Glöm inte att klicka på hjärtat så jag vet vilka inlägg ni gillar ♥



Kommentarer

Gult är verkligen snyggt :) Måste köpa något gult plagg!

Svar: Ja men visst är det! Är säker på att du skulle passa fenomenalt i en gul färg med ditt mörka hår !:)
sofiasmode.webblogg.se

Snyggt! Du passar så bra i starka färger :) Å härligt budskap på t-shirten.

Svar: Tusen tack snälla vad glad jag blir! Ja visst är budskapet bra :) Storgillar den t-skjortan!
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar