EATING CANDY IN MY FAV SHIRT

Trevlig påsk på er! Jag kom precis in genom dörren efter en grym påskmiddag hos mina föräldrar med hela familjen. Mumsigt kan jag lova er att det var! Den här fredagen kommer att gå i lugnets tecken för mig. Ta ett långt bad, njuta och kolla Let's dance ( har typ kollat alla säsonger av det, vem hejar ni på i årets säsong? ) Även det här året fick jag ett påskägg fyllt av godis ( tack mamma ), som tyvärr redan är slut. Haha det får mig att tänka på säker stil - poddens senaste avsnitt, jag är absolut den som lyckas äta upp hela påskägget under samma dag. Ni som lyssnat förstår vad jag menar :-) Nu önskar jag er en skön fredagkväll ♥
 
// Happy easter you guys! I just got back from a kick ass easter dinner at my parents' house with the whole family. I assure you, it was yummy. This friday will be a laid back one, as I will draw a hot bath, enjoy and watch let's dance (I've seen pretty much every season, who's you're favorite one this season?) This year was no exception, as I once again received my easter egg filled with candy (thanks mom), unfortunately I've run out already, haha. It makes me think of Säker stil podcast's latest episode, I am no doubt the kind of person who finishes her egg in one day. Those of you who've listened will know what I'm talking about :-) Hope you guys have a great friday evening ♥
EATING CANDY IN MY FAVORITE SHIRT
 



Kommentarer

fina bilder =) fint påsk ägg =)

Svar: Tack söta, vad glad jag blir :) <3
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar