Flower Power

 
 
If you like flowers you will love one of this season's biggest trends! Yes, it's the flowerprint I'm talking about. You can find this cool detail on jackets, pants, blouses and purses - everything! The safe card is obviously wearing a cute blouse with the print, but I love the trend with flowers on jeans and jackets. It's a really nice and cute detail. What do you think about this trend? 
 
As usual I've picked out some webshop favorites for you guys that you'll find further down in this post ♥
 
// Om du gillar blommor kommer du att älska en av den här vårens och sommarens trender! Japp, det är blomprintet jag snackar om. Den här detaljen syns på allt i vår - jackor, byxor, blusar och väskor, allt! Det säkra kortet är såklart att inhandla en blommig blus, men jag tycker det är så snyggt med blommönstrat på jeans och jackor ( speciellt läderjackan ) eftersom det bryter av det tuffa litegrann. Vad tycker du om den här trender? 
 
Som vanligt har jag plockat ut några favoriter från nätet åt er som hittas lite längre ner i inlägget ♥
 
Credit&Adlinks: 1.Here / 2.Here / 3.Here / 4.Here / 5.Here / 6.Here
 
 



Kommentarer

Men åh så himla snyggt!!

Svar: Tack så hemskt mycket vad glad jag blir!<3
sofiasmode.webblogg.se

Snyggt! Jag älskar blommigt, så jag är glad att det är en trend just nu! :D

Svar: Ja jag håller verkligen med! Så fint :)
sofiasmode.webblogg.se

Oj va den är glad o vacker. Man är kance lite ovan.

Svar: Haha, dags att vänja sig nu då :D
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar