LIGHT COLORS & LEO

 
Trevlig torsdag på er! Äntligen dags för en ny outfit här på bloggen. Min fina ljusa trench som ni redan såg i det här inlägget åkte den här gången på efter många om och men. Jag har varit så sugen på att använda den lite mer men vädret har verkligen inte varit på min sida med både regn och till och med snö! Nu hoppas jag påskhelgen blir lite finare. Gillar ni den här looken ? Klicka gärna även på hjärtat längre ner i inlägget så jag vet vilka inlägg ni uppskattar ♥
 
//Happy Thursday babes! It's finally time for a new outfit here on my blog. I'm so happy that I finally got the chance to wear my lovely trenchcoat that you already have seen in this outfitpost. The weather has been so bad lately that I haven't got the chance to wear it as much as I would have wanted to. I really hope we will have some nice spring weather during the holidays now. Do you like this look? ♥
 
- SHOP MY STYLE -
 
Credit&Adlinks: Dressed Tie Pants 32,95€ (here) / Pointy Leopard Colored Ballerina 11,95€ (here) /
Long Parka Coat 69,95€ (here) / Pullover Knit 19,95€ (here)
 
 
 



Kommentarer

så fin outfits! =)

kram

Svar: Tusen tack snälla du! Vad glad jag blir :) Trevlig påsk<3
sofiasmode.webblogg.se

Riktigt snygg outfit!

Svar: Tusen tack vad glad jag blir :)
sofiasmode.webblogg.se

Så härliga bilder! :)

Svar: Tusen tack snälla vad glad jag blir :)
sofiasmode.webblogg.se

Söt väska :D Och fina bilder som alltid!

Svar: Tack såå mycket snälla 😊 och glad påsk ! 😘
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar