MULES

 
Äntligen har jag dem hemma, det perfekta paret 'mules' som jag så länge letat efter. Det föll sist och slutligen på en nude färg, känner att det blir enklast så och passar till typ allt från jeans till färggranna klänningar. Nu är det bara sol och värme som fattar ;-)
 
Men hörni! Idag är det Valborgs firande som står på tapeten och vi ska över till syster för middag och spel. Tar kameran med mig så ska se till att fota mycket och kanske slängga upp några bilder här imorgon. Vad tror ni om det? Nu ska jag hoppa i duschen. Började morgonen med en härlig powerwalk ♥
 
// Finally! They've arrived. The perfect pair of 'mules' which I have been looking for for the longest time. In the end, I chose a nude color, I feel it is easiest this way since they go together with everything from jeans to colorful dresses. Now all I need is sun and heat ;-)
 
But guys, it's the first of May tomorrow! That means we're going to my sister's for dinner and games. Will bring the camera so I'll try to get as many pictures as possible and maybe post them here tomorrow. What do you think about that? Now it´s time to take shower, I started this day the best way - by taking a powerwalk! ♥
 
 
SANDALS FROM FOREVER21 - FIND THEM HERE
 
Glöm inte att klicka på hjärtat så jag vet vilka inlägg Du uppskattar ♥
 



Kommentarer

Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar