RITUALS

 
Känslan när man kommer ut från en lång dusch, smörjer in sig och kryper ner i en säng med renbäddade lakan - obeskrivlig! Just det hör till mitt absoluta favoritögonblick i vardagen, när jag verkligen njuter och känner en sån otrolig vardagslyx. Produkterna på bild är de jag använder just nu och som jag kom i kontakt med under vintern då jag fick många av dem i gåva. De här produkterna räddade verkligen min trötta och torra vinterhud. Dessutom doftar de så fantastiskt underbart! Nytt i min lilla samling är duschgelen som hör till vårens spring limited edition kollektion och går i toner av härlig citrus, mums! ♥
 
 Shop the products(adlinks): The Ritual Of Sakura Shower Gel (here) /
The Ritual of Sakura Body Cream (here) / The Ritual of Ayurveda Fragrance Sticks (here) /
Express Your Soul Foaming Shower Gel (here)
 
// The feeling when you get out of a long shower, put on lotion and climb into a freshly made bed - indescribable! That is one of my favorite moments in every day life, when I really enjoy and feel some of that every day luxury. The products pictured are the ones I use right now, which I came into contact with during winter when they were given to me as a gift. These products really saved my tired winter skin. On top of that, they smell amazing. New in my little collection is the shower gel that is part of this spring's limited edition collection and is lemon scented, yum!
 
 



Kommentarer

Ååå vilka bilder! :D Rituals är så bra produkter :)

Svar: Tusen tack! Ja de är helt ljuvliga <3
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar