SILKY TOP / WHITE PANTS

 
Trevlig fredag kära ni! Jag vaknade upp för ca en timme sedan vilket är väldigt konstigt och gör mig nästan lite sur. Jag lade mig nämligen vid 10 igårkväll så att jag skule vara utvilad idag och stiga upp kring sju, men tydligen behövde min kropp 12 timmars sömn, haha. Har ni några trevliga planer för helgen? Vädret är magiskt idag så det är ju härligt! Tillbaka till den här outfiten dock, vad kan jag säga, jag älskar den här toppen och vill bära den hela tiden. Jag funderar faktist på att beställa hem en till bara för att vara på den säkra sidan även under sommaren ;-)
 
// Happy friday babes! I actually woke up just one hour ago which I'm both surprised and a bit angry over. I went to bed really early last night just because I wanted to go up around seven today, but appereantly my body needed the 12 hours of rest, haha. Do you have any fun plans for the weekend? The weather is just awesome today and that makes me so happy!  Back to this outfit though, what can I say, I Love this top and I wanna wear it all the time! I'm actually thinking about ordering one more just to be on the safe side ;-)
 
- SHOP MY STYLE -

 Credit&Adlinks: 1.Here / 2.Here / 3.Here / 4.Here / 5.Here
 
 
Glöm inte att klicka på hjärtat så jag vet vilka inlägg Du uppskattar ♥



Kommentarer

MEN så snyggt!

Svar: MEN tuuusen tack snälla du! Vad glad jag blir :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar