SUNDAY BRUNCH

 
 
Igårkväll bestämdes det lite spontant att det idag skulle göras ett besök till Bossa Nova Beach Club. Denna brud skickade nämligen och frågade om jag var intresserad av att följa med på brunch, och självklart var jag det! Söndagar brukar för mig vara riktiga slödagar, men den här söndagen blev verkligen helt perfekt. Lite som en bra start på en ny vecka. Det är verkligen år och dagar sedan jag besökte Bossa Nova sist, och med ett nytt koncept och ny inredning är det här verkligen ett ställe som kommer att besökas flera gånger under vår och sommar. Bra betjäning, ett väldigt stort utbud av härlig mat och en ljuvlig blandning av lyx och tropik. Jag tror jag låter bilderna tala för sig själv ♥
 
// Late last night it was somewhat spontaneously decided that there needed to be a visit to Bossa Nova Beach Club today. It was actually this girl who wrote me and asked if I wanted to join her, and the answer was of course yes! Sundays to me often mean just hanging around in the apartment doing nothing, but this sunday turned out to be perfect. Almost like a good start to a new week. I can't even remember the last time I visited Bossa Nova, and with a new concept and a total makeover the place has turned out to be the perfect restaurant to visit when it's time to hang out with friends over a delicious brunch. Good service, a wide range of food to choose from and a lovely combination of luxury and tropical atmosphere. I think I will let the pictures speak for themselves ♥
 
 
Glöm inte att klicka på hjärtat så jag vet vilka inlägg du uppskattar ♥



Kommentarer

vilken härlig inredning!!! och god brunch!! :)

Svar: Jaa men visst :) så härlig söndag 😊
sofiasmode.webblogg.se

Ser ljuvligt ut... Greetings from Switzerland //Sofia (…my blog http://sofiacm.com for wellness och interior)

Svar: Jaa, det var det verkligen! Tack för att du tar dig tid att kommentera <3
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar