THE LEOPARD PRINT

 
 
Happy sunday babes! Last week I was organizing my wardrobe and found this cute top. It's always fun finding clothes that you don't even remember having, right? A couple years ago this top was a favorite of mine, and I do have to admit that I still have a little crush on it. Leopard print is always a cool detail and together with a pair of black trousers the top really will come in handy this spring! The leopard print on coats was a big trend last season, but I think I will bring the trend with me even though it's getting warmer outside. A t-shirt with the print or a small leopard print clutch, it doesn't really matter - I like it!
 
// Trevlig söndag vänner! Förra veckan tog jag tag i garderoben och kom då över den här toppen. Det är alltid lika kul när man fyndar plagg i egen garderob som man inte kommer ihåg att man har, eller hur? För några år sedan var den här toppen en stor favorit hos mig, och jag måste erkänna att jag blivit lite småkär i den igen en gång. Leopard trycket är alltid en cool detalj, och tillsammans med ett par svarta byxor kommer den här att komma mycket till hands i vår. Förra säsongen var leopard trycket väldigt trendigt att ha på kappor, men jag tror starkt på att trycket kommer att följa med oss även när det blir varmare grader. En t-skjorta i leopardmönster eller en liten väska, spelar egentligen ingen roll - Leopardmönster är så fint!
 
 
ALL ABOUT THE LEOPARD PRINT 
 
 
Credit&Adlinks: 1.Here / 2.Here / 3.Here / 4.here / 5.Here / 6.Here
 
 
 



Kommentarer

Jag hade en t-shirt med leopardtryck, men den var alldeles för fladdrig för mig så den fick till sist åka på loppis. Men visst är det snyggt! :)

Svar: Ja visst vill man plagget ska vara bekvämt och passa också! Men jaa, visst är det :)
sofiasmode.webblogg.se

Riktigt snygg! Speciellt till ditt hår :)

Svar: Tack så mycket fina du :) Kul att du tar dig tid att kommentera <3
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar