URBAN GREY

 
Måndag och ny vecka, men känner mig aningen bortkommen med helg idag när rutinerna försvinner. Började morgonen med att scrolla runt på instagram och möttes av allt för många Coachella bilder #avundsjuk. Inte kanske direkt på Coachella, men på solen och värmen som dröjer lite för mycket för min smak! Jag är så sugen på att planera in en resa nu. Drömmen skulle vara att bila runt i Italien som vi planerat göra under hösten men som jag gärna skulle göra i denna skrivande stund, aaah ♥
 
Här har ni iallafall en outfit från påskhelgen, även denna i sann påskanda. Lägg fokus på skorna så förstår ni vad jag syftar på ;-) Jag tror jag får göra ett skillt inlägg om dem helt och hållet, men nu vill jag höra, gillar ni den här looken?
 
// Monday and the beginning of a new week, yet you can't help but feel a little lost when it's still holiday and routines disappear. I started the morning with browsing Instagram and was met by way too many Coachella pictures #jealous. Not perhaps the festival itself, but rather the sun and the warmth which to me is taking a bit too long to get here! I am so tempted to plan a vacation right now. The dream would be a roadtrip in Italy like we planned for this coming fall, but I want to do it now, argh ♥
 
Anyways, here is another easter outfit, this too with the spirit of the holiday. Please note the shoes and you'll know what I mean ;-) I think I might make another entry about them, but now I want to hear what you guys think about this look?

- SHOP MY STYLE -

Credit&Adlinks: 1.Here / 2.Here / 3.Here / 4.Here / 5.Here / 6.Here

 
Glöm inte att klicka på hjärtat så jag vet vilka inlägg du uppskattar ♥



Kommentarer

Ursnygg outfit! Speciellt skorna är så söta :)

Svar: jee men tack så mycket! Ja men visst är dom, haha! Tycker de är så gulliga :D
sofiasmode.webblogg.se

Wow, snyggt outfit!!

Svar: Tusen tack vad kul att höra att du gillar den :)
sofiasmode.webblogg.se

Så snygg outfit! Älskar mönstret i den stickade tröjan :)

Svar: Men tack så hemskt mycket! Vad kul att höra :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar