Tones of Blush

 
 Credit&AdLinks: Long parka Coat ( Here ) / Pleated wide pants ( Here ) / Turtleneck flounce top ( Here ) / Wrap me blouse ( Here )
 
Oh my, you really know spring is close when you start looking at these colors. I love, love, love this shade and I wouldn't mind having these clothes in my wardrobe, especially the trench coat which would be perfect to wear for my upcoming trip. I know I will wear a lot of suede and silky materials during spring too ( I've already invested in the most perfect suede dress btw!) so I'm really looking forward to update my wardrobe a bit. What colours do you prefer wearing for spring?
 
// Ååh, man vet verkligen att våren närmar sig när man börjar kika på de här nyanserna. Jag totalt älskar den här färgen och jag skulle verkligen inte ha något emot att ha de här kläderna i garderoben, speciellt kappan som verkligen skulle passa perfekt till en resa jag strax ska på. Jag vet att jag kommer att satsa på mycket sammet och material i silke nu under våren ( jag har redan inhandlat en helt fantastisk klänning i sammet!) så jag ser verkligen fram emot att uppdatera garderoben. Vilka färger föredrar ni att bära under våren?
 



Kommentarer

Så fint!

Svar: Ja det tycker verkligen jag med :)
sofiasmode.webblogg.se

Härligt inlägg. Kram //Sofia. ( www.sofiacm.com )min favorit färg, postar en kjol med samma färg pa instgram om en liten stund. Kram!

Svar: Tack fina du vad glad jag blir <3
sofiasmode.webblogg.se

Jättehärliga färger på plaggen!

Svar: Jaa eller hur! Älskar just denna färgen :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar