When Wearing A Hat

 
 
 
 
With my previous outfit I also wore a hat, and so I thought I would continue along those same lines and wear another type of hat. This one is a classic, no doubt there. It always works well and feels perhaps a little less frightening than the other one. A hat really makes the outfit come together and this is definitely one of my favorites. I was very eager to getting myself ready today, since the last few days have meant sawdust, painting, drilling and screwing - of which you will soon see the results! But hold on for a little while longer, patience is virtue.
 
// I min senaste outfit bar jag en hatt och tänkte att jag fortsätter på samma spår men med en annan modell. Det här är ju minst sagt en väldigt klassisk variant som alltid funkar fint och som kanske känns lite mindre skrämmande än den jag bar sist. En hatt piffar verkligen upp hela outfiten och det här är en av mina favoriter helt klart. Jag var iallafall väldigt ivrig på att få piffa till mig litegrann idag , de senaste dagarna har nämligen bestått av slipning, färgning och en massa borrande som ni snart ska få se resultat på. Men än får ni hålla ut, den som väntar på något gott..
 
 
Shop My Style:
Credit&Adlinks: Hat_Similar Here / Sweater_Lindex ( similar here ), Slacks_H&M / Boots_Similar Here/ Bag - Lindex 
 



Kommentarer

Älskar ditt instagram-feed(!), kan du inte visa hur du redigerar dina bilder? :)

Svar: Tackar :) faktist så brukar jag inte göra så mycket annat än använda Instagrams egna redigering/filter, men jag brukar ju även använda mig av bilder från bloggen å de är ju färdigt redigerade :)
sofiasmode.webblogg.se

Åh så snyggt och vilken fin kappa!!!

Åh så snyggt och vilken fin kappa!

Svar: Tusen tack :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar