Mesh & Ripped Denim

 
 - In collaboration with Mockberg -
 
 
First post in 2017! It's been a while since I posted an outfit so it was about time to say the least. Ripped jeans, a cozy sweater and some cool details such as the mesh pantyhose - LOVE the trend! If it doesn't get too cold later this week I will try to match them with an oversized sweater or a nice skirt. However, do pay a little extra attention to my wrist, how beautiful isn't this watch from Mockberg? Love that it's classy and simple. Really a watch I will wear for many years more. ♥
 
...
 
// Första inlägget 2017! Det är igen ett tag sedan jag postade en look här på bloggen, så det är väl nog dags för lite outfitinspo! Slitna jeans, en mysig tröja och så lite coola detaljer på det så som nätstrumpbyxorna - ÄLSKAR den trenden! Om det inte blir allt för kallt senare i veckan ska jag försöka fota av en look där jag bär dem tillsammans med en oversize tröja eller en kjol. Hur som helst, nu över till det härliga blinget som ni hittar runt min handled. Hur vacker är inte den här klockan från Mockberg? Älskar att den är klassisk och enkel, men ändå har det där lilla extra. Det är verkligen en klocka som kommer att användas flitigt många år framöver. ♥
 
 
Credit&Adlinks:
Jacket - Old from BikBok (similar here)
Cardigan - H&M 
Pants - Old from H&M (similar here)
Watch - Mockberg (here)
Scarf - Glitter



Kommentarer

Tjusigt

Svar: Tack så hemskt mycket :)
sofiasmode.webblogg.se

Det är så himla snyggt med nätstrumpbyxor, håller helt med dig! Och jag måste säga att du är supersnygg i håret! :)

Svar: Ja efter att han sett mer och mer av trenden har jag totalt kärat ner mig i den också 😍 och tusen tack, vad glad jag blir !:)
sofiasmode.webblogg.se

Snygg outfit! Vore kul om du skrev om dina nyårslöften, ifall du har några. Vad väntar du dig av 2017? :)

Svar: Tack så hemskt mycket :) faktist så har jag inga nyårslöften annat än att vara lycklig och uppskatta det jag har! Men visst kan jag skriva ett skillt inlägg där jag nämner några saker jag ser fram emot och väntar mig av 2017:)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar