Oversized Perfection

 
 - The cozy oversized sweater -

My first outfitpost with bangs! It's not that easy though keeping the hair in place when it's windy outside, but I think the pictures turned out pretty great even if there were some struggle. Although I'm happy about my new hair, this post is about my new absolutely lovely sweater! As you may know already I have a similar one, but this is a shorter version and a lot more oversized. So cozy and the color is just pure perfection. ♥
...
 
// Min första look där jag har pannlugg! Det är inte det lättaste att hålla den på plats dock när det blåser ute, men bilderna blev okej ändå trots att det var lite problem. ( Ni som har lugg, hur gör ni för att hålla den på plats?? ) Trots att jag är supernöjd över mitt hår, är det här inlägget egentligen om min nya härliga tröja jag bär. Som ni kanske redan sett har jag en liknande version sen innan, men den här är betydligt kortare och mer oversize. Så himla mysig och den grå färgen är verkligen perfekt. ♥

 
Credit/Adlinks: Sweater - H&M ( here )
Jeans - Levi's ( similar here )
Scarf - H&M ( similar here )
Boots - Old ( find similar here )



Kommentarer

Snygg outfit, och ditt hår är så fint! :)

Svar: Oj tusen tack snälla du :)
sofiasmode.webblogg.se

Suuupersnygg tröja! :) Och det är är bara att acceptera läget med luggen, det är skitsnyggt men lite meckigt när det blåser :) Du är superfin i alla fall :)

Svar: Tack så hemskt mycket! Haha jaa man får väl lov att göra det och hoppas på mindre storm och mera sol utomhus istället ;) KUl att höra att du gillar förändringen :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar