Time for A Change

 
- New year, New hairstyle -
 
 
 With a new year ahead I felt it was time for a change. I like my long hair, and the colour is fine for now too, but I was craving something new to get me more inspired. Maybe you know that feeling? When you just feel it's time for a change. So, two days ago I decided to cut my hair and I'm so happy I did it even though it was a rather spontaneous thing to do. The bangs now inspire me to try out new cool outfits, take some nice photos and be more active here on the blog again, not to mention creative! Pretty cool that a simple cut like that can get you eager to start trying out new styles ♥
 
...
 
// Med ett nytt år att se fram emot kände jag att det var dags för en förändring. Jag gillar mitt långa hår och färgen är jag också nöjd med just nu, men jag kände att jag behövde någon förändring för att få tillbaka inspirationen. Kanske känner ni till känslan? När man bara känner i hela kroppen att det är dags för en förändring. Så, för två dagar sedan bestämde jag mig lite spontant för att klippa lugg, och jag är så nöjd över valet! Luggen inspirerar mig nu till att prova på nya coola outfits, ta grymma bilder och bli mera aktiv för att inte glömma kreativ här på bloggen. Inte så pjåkigt att något så lite kan bidra till så mycket om ni frågar mig ♥
 
 
 Sweater from H&M / Watch from Mockberg



Kommentarer

Så läcker hårfärg!

Svar: Tack så mycket! :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar