Laid Back With Loafers

 
 
 
 
Since my last post was all about this spring's shoetrend I thought it would be nice to show you how I style one of my favorite pair of shoes this season. The weather is still a bit cold, but I don't think it will be long before it's okey to wear a pair of loafers without freezing, especially if you style them with some warmer pieces as a sweater and a pair of jeans ( and a jacket of course ). This is my first look. Pretty basic and not that exciting, but it's a good everyday look. The bag is new and I actually bought it in London. I just love the little pop of color and think it will look amazing together with some lighter pieces such as nude and white this summer. The glasses you have seen before, but I totally love them and always decide to wear them if I get a chance. I actually ordered a new pair as an alternative to this pair that hopefully will arrive soon. As you know I like to change things up! With that said, have lovely weekend babes ♥
 
Eftersom mitt senaste inlägg handlade om den här vårens skotrender tänkte jag det skulle vara kul att visa er hur jag gärna matchar mina absoluta favoritskor den här säsongen. Vädret är fortfarande lite för kallt, men jag tror inte det dröjer länge förrän man kan bära ett par loafers utan att frysa, speciellt om man matchar dem med lite varmare plagg. Det här är hur som helst min första look. Väldigt vardaglig och inte speciellt spännande, men den perfekta vardagsoutfiten om du frågar mig. Väskan är ny och inhandlades i London. Jag älskar färgen och är säker på att den kommer att passa ännu bättre tillsammans med ljusare plagg. Glasögonen har ni redan sett flera gånger, men de är mina absoluta favorit solglasögon och jag bär dem så fort jag får chansen. Däremot har jag faktist beställt efter ett nytt par så att jag kan variera mig lite. Med det sagt önskar jag er en härlig helg vänner! ♥
 
 
Shop My Style 
 
Adlinks: 1.Here / 2.Here / 3.Here / 4.Here / 5.Here / 6.Here
 
 



Kommentarer

Åh, snyggt! Blev riktigt förtjust i skorna!

Svar: Tusen tack vad glad jag blir! De jag bär är från hm :)
sofiasmode.webblogg.se

Sjukt snyggt! Vart är bilderna tagna? :)

Svar: Tack så mycket snälla du ! I gamla stan här i Ekenäs faktist :)
sofiasmode.webblogg.se

Tyckte jag kände igen det! Därför måste jag fråga :D

Svar: Haha ja det finns ju inte så mycket att välja mellan när man bor här ;)
sofiasmode.webblogg.se

snyyyyggsatan!

Svar: Haha men tack så mycket 🙈 <3
sofiasmode.webblogg.se

Vacker! Jättefina bilder som alltid! :)

Svar: Tusen tack snälla, vad glad jag blir :)
sofiasmode.webblogg.se

Jätte snyggt! ! Hugs from Zurich //Sofia ( www.sofiacm.com )

Svar: Tusen tack snälla du :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar