New Vlog - Join Me When I'm Shopping!

 
I usually don't post my videos here on my blog,  but here's my latest video! You really should watch the ending, it's pretty hilarious and so typical me. I'm pretty proud over the fact that I've made 4 videos already, and 2 of them are travelvlogs so go check them out if you haven't already. I'm going to post a new video every Monday, so remember to peek in here if you like to see more videos, and to subscribe to my youtubechannel !
 
Is there anything you would like to see on my youtubechannel? I thought about making some kind of tutorial for my next video, but what would you like to see? Makeup routine? Hair routine? Maybe a Haul? Let me know! ♥
 
 
// Vanligtvis brukar jag inte publicera mina youtubevideos här på bloggen, men här har ni min senaste video! Missa inte slutet av videon, så typiskt mig att något sånt ska hända, haha. Jag är ganska stolt över att jag faktist lyckats knåpa ihop hela fyra videon ( två av dem är resevloggar! ) så gå och kika in dem ifall du har missat det. Jag kommer att publicera en ny video varje Måndag, så glöm inte att kika in här då och att prenumerera på min youtubekanal!
 
Finns det något ni skulle vilja se extra mycket till näst? Jag tror att jag kommer att filma någon sorts tutorial i veckan, men har ni något önskemål? Min makeup rutin? Hår rutin? Kanske en haul? Berätta gärna! ♥



Kommentarer

Så roligt med videos! Hauls tycker jag är riktigt roliga och titta på! Kram på dig.

Svar: Roligt att höra att du tycker så! Håller med dig, ska nog försöka fixa ihop en sån :)
sofiasmode.webblogg.se

sv. tack finis! jag brukar kika in på din blogg med jämna mellanrum också, gillar din stil! :)

Hej och god morgon från Zurich! Gud va snyggt, härliga bilder! önskar dig en underbar start på veckan! Titta gärna in pa min blogg om du vill ha lite inspiration. Kram //Sofia ( www.sofiacm.com )

Svar: Tack snälla du, blir alltid så glad av dina fina kommentarer! Jadå, jag kikar ofta in på din blogg :) Så mycket inspo! Kram
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar