Pop Of Color

 
 
 
Hi babes! Here you have yesterday's outfit. It's still too cold here in Finland not to wear lots of layers, but in this outfit I decided to make this outfit pop a bit thanks to my colorful sneakers! I bought them last summer in Amsterdam and they really put some extra touch to any outfit, right ? This summer however it would be fun to have a pair of velvet sneakers.. What can I say, I'm a sucker for shoes with cool details, haha. If any of you are looking for some nice sneakers I've picked out a couple favorites that you can find further down in this post ♥
 
 
// Här har ni gårdagens outfit! Det är fortfarande ganska kallt här i Finland så lite lager på lager krävs verkligen när det är dags för att välja outfit ( speciellt om man som jag är ivrig med att slänga på sig vårjackan redan nu ). I den här outfiten fick fokuset verkligen ligga på skorna. Det här fina paret sneakers inhandlade jag i Amsterdam förra sommaren och de gör verkligen vilket outfit som helst lite roligare. I år är jag dock sugen på ett par nya sneakers i sammet... Vad kan man säga, jag är beroende av skor med det där lilla extra, haha. Om någon av er är sugen på att uppdatera garderoben med ett par snygga sneakers hittar ni några av mina favoriter lite längre ner i inlägget ♥
Credit&Adlinks: 1.Here / 2.Here / 3.Here / 4.Here / 5.Here / 6.Here / 7.Here / 8.Here
 
 
 
 



Kommentarer

Riktigt snygg outfit!

Svar: Tusen tack snälla :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar