Velvet & Braids

 
 
 
Happy Tuesday babes! I wanted to peek in here to show you my cozy look for today. This is what I usually wear at home. I tryed to braid my hair too and it turned out okay, not that easy when you don't see what you are doing, haha! I'm pretty sure all girls and women agree. With that said, time to change clothes and get this day started ♥
 
// Trevlig tisdag vänner! Jag ville snabbt kika in här för att visa dagens mysiga look. Det här är vad jag vanligtvis har på mig när jag är hemma. Jag slängde även ihop en fläta som blev helt okej, inte det lättaste att fläta håret när man inte ser vad man gör, haha. Jag antar att de flesta tjejer och kvinnor känner igen sig. Med det sagt, dags att svira om och sätta fart på den här dagen ♥
 
 
 



Kommentarer

Alltså ditt hår <3 Och mysdräkten, sååå snygg!

Svar: Men tack snälla! <3
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar