BORN WITH AN EYE FOR INTERIOR DESIGN 2.0

 
Ni har tidigare i bloggen fått ta del av min systers enligt mig helt fantastiska hem, och idag tänkte jag visa några (massor) av bilder från sovrummet! Det har ganska precis gjorts om där så jag har varit över för att måla väggarna och tyckte därför det passade bra att knäppa av några bilder i samma veva. (Bör nämnas att färgen inte hade torkat till 100% när bilderna knäpptes!) Resterna av den grå kalklitir färgen tog jag faktist med mig hem för ett eget litet projekt jag har i min lägenhet, men det ska ni få ta del av vid ett senare tillfälle.
 
Den här stilen är precis den jag är riktigt förtjust i själv just nu, där naturen både i färg och som föremål får fungera som inredningdetalj. Tokgillar det! ♥
 
// You've seen parts of my sister's awesome home on my blog before, and now I thought I would show you some (a lot) of pictures from their bedroom! It has quite recently been redone and I was there to paint the walls when I figured I should take some pictures at the same time. I took the rest of the gray paint home with me for a little project I have in the apartment which you will see in due time.
 
This style is one that I'm really in to myself, when nature is present both in colors and decoration. Love it to death! ♥
 
 
Glöm inte att klicka på hjärtat så jag vet vilka inlägg Du uppskattar ♥



Kommentarer

Det blev väldigt fint! Det är ju så nice med inredning! Ett av mina intressen ockå även fast min blogg är mer inriktad på mat ock bakning;)
Kram!

Så snyggt! Vet du vilken nyans/namn kalklitiren är? Funderar själv på att måla om här hemma lite. Härligt med inspo. Mera sånt här! :)

Svar: Ja eller hur! Syrran lär bli mycket glad över din kommentar :) jag håller precis på att måla själv så håll utkik på bloggen för senast på fredag dyker det upp före och efter bilder samt vilken nyans som använts :) 🤗
sofiasmode.webblogg.se

Så vackert!

Svar: Ja men visst är det!:)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar