DENIM x 2

 
Dags för en ny outfit! Äntligen har det varit tillräckligt varmt för att bära sandaler och jeansjacka. Jag har faktist beställt efter en ny jeansjacka som är lite oversize och aningen längre än den jag bär i bilderna. Förhoppningsvis får jag hem den redan imorgon eller iallafall någon dag nästa vecka. Gillar ni den här looken? ♥
 
// Time for a new look! Finally it´s warm enough to wear a denim jacket and a pair of sandals! I actually ordered a new denim jacket that is a bit oversize and a tiny bit longer than the one I'm wearing in the pictures, so hopefully I will receive my new jacket tomorrow or at least during next week. What do guys think about this look? ♥
 
 
 Credit&Adlinks: JEANS - H&M (similar HERE)  / TOP - NEWYORKER ( SIMILAR HERE ) / SANDALS - FOREVER21 
EARRINGS - H&M / JACKET - SECOND HAND (SIMILARHERE)
 
 
 Glöm inte att klicka på hjärtat så jag vet vilka inlägg Du uppskattar ♥



Kommentarer

Sjukt snygg outfit och coola pics!! :)

Svar: Men tusen tack ! Vad otroligt glad jag blir över att höra det 😘😊
sofiasmode.webblogg.se

Snygg look!

Svar: Tack så hemskt, vad glad jag blir :)
sofiasmode.webblogg.se

Snyggt! Får ju riktiga sommarkänslor av din bild. :)

Svar: Härligt att höra, tack så hemskt mycket! Det var lite det jag försökte få fram. Känner att jag försöker undvika snön som ligger på marken just nu med hjälp av somriga bilder ;-)
sofiasmode.webblogg.se

Hittade du sen någon kula till örhänget? :D

Svar: nää den e nog borttappad! Måste se till att köpa nytt, nu har jag bara ett fult hål där, haha :D
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar