OFF THE SHOULDER

 
 
Gokväll på er kära ni! Har ni haft en bra helg? Min har varit helt perfekt, bortsett från att vädret varit minst sagt omväxlande men det kan man ju inte göra så mycket åt. Idag har det dock varit strålande sol så vi har satt potatis ( ja, ni läste rätt ), hälsat på lite släktingar och varit ute på en powerwalk i det fina vädret. Nu ligger jag och slöar i sängen i skrivandes stund. Innan det är sovdags vill jag dock lite snabbt dela med mig av gårdagens klädval! Hur ljuvlig är inte den här blusen? Ni hittar några väldigt liknande alternativ här, här samt här ( adlinks ) ♥
 
//Good evening you guys! How was your weekend? Mine has been perfect, apart from the weather changing by the minute but that would be hard to do anything about. Today has been sunny however so we've planted potatoes ( yes, that's right ), visited some family and gone for a powerwalk in the beautiful weather. Now I'm lying in bed writing this blogpost. Before calling it a night I wanted to show you guys yesterday's outfit! I just love this off the shoulder blouse. You can find some similar alternatives here, here and here ( adlinks ) ♥
 
Glöm inte att klicka på hjärtat så jag vet vilka inlägg Du uppskattar ♥



Kommentarer

Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar