PROJECT: OFFICE

 
Vilka hektiska två dagar det varit! När jag får en idé har jag väldigt dåligt tålamod och planerar kanske inte riktigt mina impulser utan sätter fart direkt. Det här är ju något som i efterhand får mig att vilja riva håret av mig, för ett projekt leder vanligtvis till 10 stycken för mig. Efter att ha fixat om systers sovrum blev jag som sagt sugen på att göra om i min lägenhet, kontorsdelen för att vara med specifik. Så det satte jag igång med onsdag kväll och idag är allt på plats. Själva målandet tog inte så länge, men jag storstädade och gjorde mig av med sånt jag inte längre behöver vilket i sin tur ledde till att hela lägenheten fick sig en släng med både mopp och trasa.
 
Nu tar jag helg, och njuter av ett minst sagt väldoftande och otroligt mysigt hem. Under helgen ska ni få se resultatet!♥
 
// These last two days have been hectic, I can tell you that. When I get an idea I become really impatient, and I might not quite plan my impulses and instead I want to start immediately. This is something that will later cause me to pull on my hair, because a project usually leads to 10 more for me. After painting my sister's room I really wanted to redo something in my apartment, the office to be specific. So I got started wednesday evening and today everything is in place. The painting itself didn't take me very long but I continued with cleaning the house and getting rid of stuff I no longer needed. That in turn led to the whole apartment getting the old mop and brush treatment.
 
Now I get to enjoy the weekend in a clean and cozy home. You will also get to see the result later so stay tuned!♥
 
Kalklitirfärgen "Concrete Secco" heter nyansen som använts både här och i min systers sovrum! ♥
 
Glöm inte att klicka på hjärtat så jag vet vilka inlägg Du uppskattar ♥



Kommentarer

Haha jag är helt lika när det kommer till infall och projekt :D

Svar: Haha och man kan väl inte säga annat än att det är farligt för plånboken också :D
sofiasmode.webblogg.se

Haha, det är jobbigt medan man är i såna där städrajvari-projekt men så värt det sist och slutligen! :)

Svar: Ja sällan tänker man på att det krävs en hel del jobb och en massa tid innan man faktiskt uppnår målet och förverkligar idén som finns i huvudet 😂
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar