PROJECT OFFICE - DONE!

 
Äntligen är det klart! Mitt kära kontor och här ser ni resultatet. Gillar ni det? Jag tycker det blev riktigt fint. Jag tokälskar väggarna där jag använde mig av kalklitirfärgen 'Concrete Secco', den är verkligen perfekt i nyansen. Jag köpte inte något nytt till det här lilla projektet utan bestämde mig för att använda det jag redan hade. Det jag dock gjorde var att jag flyttade runt på möblerna litegrann. Skrivbordet låg t.ex. innan längs med högra väggen och innan hade jag även en bokhylla i kontoret. Dock ville jag få mera utrymme så den flyttade jag till vardagsrummet. Det enda jag dock stör mig på så otroligt mycket är alla synliga sladdar.. Har ni något tips på hur man kan få dem mindre synliga? Jag skulle vara evigt tacksam om jag fick några härliga tips utav er! ♥
 
// It's finally done! My beloved office and here's the result. Do you like it? I think it turned out great. I really love the walls and the color Concrete Secco is just perfect. I didn't buy anything new for this project, just used what was already in my office but decided to move the furnitures a bit. The only thing though that I just can't stand are all the visible cords.. Do you have any tips on how to make them less visible? I would be forever thankful! ♥
 
 
Glöm inte att klicka på hjärtat så jag vet vilka inlägg Du uppskattar ♥
 



Kommentarer

Super snyggt!! :)

Svar: Tusen tusen tack vad glad jag blir !:) 😍
sofiasmode.webblogg.se

Hmm, åtminstone för sladdar som ständigt är ikopplade så finns det ju sladdgömmor, t.ex. lister att lägga sladden i och fästa längs golvlisten. Mitt tips är nog att googla eller söka på pinterest efter snygga lösningar.

Svar: Tack för tipsen! Måste nog kolla runt efter idéer :-) Problemet är väl främst datorsladdarna som inte går att gömma in bakom någon list eftersom de ligger längs med mitten av väggen nästan, men det är väl ett i-landsproblem om nåt :')
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar