VLOG 5 - Get Ready With Me

 
 
Dags för en ny video! Det är ett tag sedan jag laddade upp rörligt material här på bloggen så det är på tiden med en film, eller hur? I dagens video får ni följa med när jag gör mig i ordning för en kaffedejt, uppdaterar bloggen samt väljer ut kläder. Jag pratar även lite om vad som stör mig väldigt mycket i "bloggvärlden" och vilken typ av bilder jag är beroende av just nu! Hoppas ni gillar videon och glöm inte heller att prenumerera ♥
 
// Time for a new video! It's been a while since I uploaded a new video here so it's about time, right? In today's video you'll follow me around when I'm getting ready for a fun date, updating my blog and getting dressed. I also tell you one thing that really bothers me in the "blogger business" and what kind of pictures I'm obsessed with right now. Hopefully you'll enjoy it! ♥
 
Glöm inte att klicka på hjärtat så jag vet vilka inlägg Du uppskattar ♥



Kommentarer

Va bra o fin vlogg! Gillar att du verkar så naturlig :)

Svar: Jee men tusen tack vad glad jag blir! Försöker verkligen vara det trots att det fortfarande är väldigt ovant att prata in i en kamera ensam i all ensamhet, haha :) men det blir väl lättare med tiden! Måste försöka få ihop fler videos :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar