WRAP IT UP

 
Här har ni hela looken som jag redan visat en liten smygtitt på! Som sagt gillar jag väldigt mycket korsett trenden där man använder den som ett bälte, tycker detaljen gör stor skillnad till hela outfiten. Tror dock det här är en trend inte alla hoppar på, det tar en tid att vänja ögat har jag på känn ;-) Nu är det jobb som gäller för min del. Önskar er alla en finfin torsdag ♥
 
// Here you have the whole look that I already showed a little sneak peek of. As mentioned earlier I really like the corset trend, it just gives the whole outfit such a cool look. On the other hand I understand this trend may be a little too much for some of you, it just takes some time to get used to I guess! Now - time for work. Wish you all a lovely thursday ♥
 
- SHOP MY STYLE -
Credit&Adlinks: Corset belt - HERE / White shirt - HERE / Denim jacket - HERE / Sandals - HERE
 
 
Glöm inte att klicka på hjärtat så jag vet vilka inlägg Du uppskattar ♥



Kommentarer

Very cool look! Love it!
Those corset look so sexy!
Plume d'Auré
www.plumedaure.com


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar