NEW IN - CRISSCROSS SLIDES

 
Trevlig Fredag på er vänner! Jag ville lite snabbt kika in här för att visa er mina nya sandaler! För några dagar sedan postade jag ett inlägg med mina nya mules som jag ganska nyligen köpt, men kände att jag även behövde ett par sandaler utan klack. Tokgillar färgen som kommer förlänga benen till tusen ( gratis tips, var så goda ;-) ) och den lilla crisscross detaljen. Nu - dags för att börja göra mig i ordning, solen visar sig äntligen så helgen kunde inte ha startat bättre ♥
 
// Happy Friday babes! I just wanted to peek in her real quick to show you my new pair of sandals! A couple of days ago I showed you the perfect pair of mules that I've recently purchased but I needed a pair of sandals without any heel too. I love the color of this pair and the crisscross detail. Now - time to get ready, the sun is finally shining so the weekend couldn't have started any better♥
 
 
CRISSCROSS SLIDES - FIND THEM HERE
 
 
Glöm inte att klicka på hjärtat så jag vet vilka inlägg Du uppskattar ♥



Kommentarer

Så fina!! :)

Svar: Tack så mycket! Och superbekväma är de också 😊
sofiasmode.webblogg.se

Härliga sommar skor!! I wish you a lovely day, Greetings from Switzerland //Sofia (…my blog http://sofiacm.com for wellness och interior)

Svar: Ja men visst ! Tack så mycket och detsamma :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar